αγγλικα για ενηλικες - μαθηματα αγγλικων για ενηλικες

ΕΥΡΩΔΙΑΣΤΑΣΗ - Μαθήματα Αγγλικών για Ενήλικες - Ταχύρυθμα τμήματα Αγγλικών για Ενήλικες - Online Μαθήματα Αγγλικών για Ενήλικες - Νο1 Φροντιστήρια Αγγλικών για Ενήλικες - Πάνω από 11.000 Επιτυχόντες σε όλες τις Επίσημες Εξετάσεις Αγγλικών - Νέα Τμήματα όλο το χρόνο - Χαμηλά Δίδακτρα

Σάββατο, 15 Αυγούστου 2015

Τι άλλο θα ακούσουμε; Όσοι δεν έχουν επιτυχίες στις εξετάσεις, προβάλλουν ως κριτήριο ποιότητας σπουδών το ποσοστό των "ικανοποιημένων" σπουδαστών τους!

Το να είσαι καινούριος σε ένα χώρο δεν είναι κακό. Όλοι ως καινούργιοι αρχίζουν!
Εξάλλου, ο χώρος των Κέντρων Ξένων Γλωσσών δεν είναι ούτε μονοπωλιακός ούτε ολιγοπωλιακός. Είναι λογικό να ανοίγουν κάθε χρόνο νέα φροντιστήρια και να 
κλείνουν άλλα.

Είναι όμως επίσης λογικό και συνετό από την πλευρά του υποψήφιου 
σπουδαστή να μην εμπιστεύεται ένα φροντιστήριο που άνοιξε "χθες
και να προτιμά ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών όπως η Ευρωδιάσταση 
με ΕΙΚΟΣΙ χρόνια εμπειρίας και πάνω από ΕΝΤΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ επιτυχημένους υποψήφιους σε όλες τις επίσημες εξετάσεις Αγγλικών στο ενεργητικό του.

Ένα από αυτά τα νεοσύστατα κέντρα ξένων γλωσσών, που φυσικά δεν έχει να επιδείξει
έναν ικανό αριθμό επιτυχόντων όπως η Ευρωδιάσταση, σκαρφίστηκε να προβάλει 
το ποσοστό των "ικανοποιημένων" (?!) σπουδαστών του ως "απόδειξη" της ποιότητας 
των σπουδών του φροντιστηρίου. 

Αναφέρει λοιπόν σε περίοπτη θέση στο site του ότι το τάδε ακαδημαϊκό έτος είχε τάδε 
ποσοστό "ικανοποιημένων" σπουδαστών, το οποίο - surprise surprise - είναι σχεδόν 
100% (εντάξει, λίγο παρακάτω, για ξεκάρφωμα).

Λίγη ντροπή, συνάδελφοι! Σε ενήλικες απευθύνεστε, όχι σε παιδάκια. Πως αποδεικνύεται 
το ποσοστό των "ικανοποιημένων" σπουδαστών; Γιατί υποτιμάτε τη νοημοσύνη των 
σπουδαστών; Με τα ψέματα δεν πας μπροστά!

Ένα άλλο φαινόμενο, που ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει πάρει διαστάσεις "επιδημίας", 
είναι η πιστή αντιγραφή του λεκτικού των εντύπων και του site μας από διάφορα 
φροντιστήρια που νομίζουν ότι αντιγράφοντας ένα έντυπο ή ένα site θα 
"πλασσαριστούν" στους σπουδαστές ως "κάτι παρόμοιο με την Ευρωδιάσταση".

Πέραν του γεγονότος ότι δεν τους περιποιεί τιμή η αντιγραφή της δουλειάς κάποιου 
άλλου που κοπίασε για δημιουργήσει ένα ενημερωτικό υλικό (θέλουμε να πιστεύουμε) 
πλήρες και αρκούντως κατατοπιστικό, τους διαφεύγει το αυτονόητο: ότι δεν μπορούν 
να αντιγράψουν το ανθρώπινο δυναμικό μας και την τεχνογνωσία μας, δηλαδή αυτά που πραγματικά "μετράνε" για το σπουδαστή!